سفارش تبلیغ
صبا ویژن

4 روند خرده فروشی پس از COVID-19 که باید تماشا کنید

دنیا در حال باز شدن است، اما به حالت قبل باز نمی گردد. انتظار می‌رود تغییراتی که در طول همه‌  گیری کووید-19 ایجاد شده است، از جمله در دنیای خرده‌فروشی باقی بماند. امکانات و ترجیحات جدید ممکن است آنقدر جذاب یا مهم باشند که نتوان آنها را فراموش کرد. این پویایی جدید در خرده فروشی پیامدهای مهمی برای اپراتورهای  و شرکای خرده فروشی آنها خواهد داشت. برای به حداکثر رساندن موفقیت در سال های آینده، ممکن است نیاز به ایجاد چند تغییر باشد.

پیکاپ کنار پیاده‌ روی اینجاست و نیز باید آنجا باشد

وانت کرب ساید سال هاست که وجود دارد. در ابتدا، به عنوان بخشی از فشار به سمت خدمات «خرید آنلاین، تحویل در فروشگاه» توسط خرده فروشانی که به دنبال رقابت با راحتی خرید آنلاین هستند، به کار گرفته شد. اما در طول همه گیری است که حاشیه واقعاً بلند شد. نظرسنجی مک ‌کینزی درباره تبلیغات در اتوبان ذوب آهن و احساسات مصرف ‌کننده کانادایی نشان داد که 18 درصد از پاسخ‌ دهندگان برای اولین بار در طول همه‌ گیری، پیکاپ کناری را امتحان کرده‌اند، و 11 درصد دیگر نیز استفاده قبلی را در سراسر جهان ادامه داده‌اند.

نظرشنجی از صاحبان رسانه

اسلاید از نظرسنجی مک ‌کینزی که اولویت ‌های جدید برای بیلبورد تبلیغاتی اتوبان ذوب آهن و پیکاپ کناری را نشان می‌دهد. احتمال ادامه داره برای یک چیز، احتمالاً مدتی طول می کشد تا به طور کامل از زندگی تحت COVID-19 بهبود پیدا کنیم. از سوی دیگر، نشانه هایی وجود دارد که مصرف کنندگان به حفظ بهداشت و نظافت حتی پس از پایان همه گیری ادامه خواهند داد. هر دو نشان می‌دهند که گزینه‌های خرید غیرمستقیم برای مدتی مورد تقاضا باقی خواهند ماند.

این نیاز به بازنگری استراتژیک در مورد اجاره بیلبورد تبلیغاتی اتوبان ذوب آهن و نحوه برقراری ارتباط با مشتریان دارد. به هر حال، نمایشگر های نقطه خرید داخلی، برای ارائه پیام برای گروه فزاینده ای از مشتریانی که ترجیح می دهند در اتومبیل خود باقی بمانند، مناسب نیستند. بسته به نحوه مدیریت پیکاپ کناری در یک فروشگاه، حتی روش معمول قرار دادن نمایشگرهای دیجیتال در نزدیکی ورودی یک خرده فروش نیز ممکن است کافی نباشد.

چگونه گام به گام دیجیتال را به شبکه OOH Static خود اضافه کنید

پرداختن به این واقعیت جدید می تواند یک فرصت عالی باشد. araddatabase، مانند سایر محصولات ، سریعتر از خریدهای معمولی در فروشگاه نیست. خریدارانی که این مسیر را طی می کنند، هر دلیلی که برای این کار داشته باشند، در وسایل نقلیه خود می نشینند و منتظر می مانند. استقرار نمایشگرهای بزرگتر که از قسمت بزرگتری از پارکینگ قابل مشاهده هستند، یا چندین نمایشگر کوچکتر که در سراسر یک پارکینگ توزیع شده اند، می تواند برای دستیابی به این مخاطبان ارزشمند باشد در حالی که آنها کار دیگری ندارند.

تغییر به ارزش برای پول، پیام‌های مرتبط را به خوبی به همراه دارد

همانطور که ممکن است از رکود اقتصادی ناشی از همه‌گیری انتظار داشته باشید، مصرف‌کنندگان در تصمیم‌گیری‌های خرید خود آگاهی ارزشی بیشتری از خود نشان می‌دهند. این امر مستلزم آن است که برندها تاکتیک‌های خود را تغییر دهند تا ذهنیت خرید متفاوتی داشته باشند، اما همچنین فرصت جالبی را برای رسانه‌ها ارائه می‌کند. صاحبان دارایی های در محیط های خرده فروشی و اطراف آن.

صاحبان شبکه می توانند از تاسیسات واقع در و اطراف مراکز خرید، مراکز خرید، و سایر محیط های خرده فروشی برای تبلیغ اقلام فروش، تبلیغات ویژه، و انواع دیگر پیشنهادات مبتنی بر ارزش مرتبط با مشاغل اطراف استفاده کنند. این یک راه آسان برای ارتباط خریداران با محصولاتی است که می‌خواهند با قیمت‌هایی که دوست دارند، و فرصت خوبی برای استفاده از قدرت متنی مبتنی بر مکان است.

نمونه ای از کالاهای تبلیغاتی نمایشگر دیجیتال موجود در محل را نشان می دهد

مثال: ببینید چگونه برندها را با خریداران در محل از طریق مرکز خرید متصل می‌کند

حتی بهتر از آن، قدرت خرید فوری با کمک فروش فراتر از افرادی است که برای شروع خرید خود وارد فروشگاه ها می شوند. یک نظرسنجی توسط Doddle (از طریق Retail Dive) نشان داد که 85? از افرادی که برای دریافت سفارش آنلاین به یک فروشگاه مراجعه می کنند، در زمان حضور در فروشگاه، خرید بیشتری انجام می دهند.

این بدان معناست که نمایش محتوای فروش قانع‌کننده بر روی نمایشگرهایی که در نزدیکی ورودی یک مکان قرار دارند، درست در داخل ورودی، یا حتی در پارکینگ‌ها (برای جلب توجه جمعیت فوق‌الذکر) می‌تواند تا حد زیادی به سمت ایجاد درآمد اضافی از انواع خریداران کمک کند. . دیدن آگهی برای محصولات قابل خرید در محل، جذابیت فوری قوی تری دارد، پس از همه، از دیدن یک تبلیغ برای چیزی که بعداً باید بخرید.

صفحه نمایش های لمسی از بین نمی روند، اما نحوه استفاده از آنها باید تکامل یابد

ما از طرفداران بزرگ تابلوهای دیجیتال تعاملی به عنوان روشی برای ارائه محتوا و ابزارهای تبلیغاتی به مخاطبان هستیم. تعامل فقط تجربیات چشم نوازتری را ایجاد می کند، که دقیقاً همان چیزی است که خریداران رسانه و صاحبان شبکه می خواهند به آن دست یابند.

البته لمس نوع اولیه تعامل است که در بسیاری از تاسیسات تابلو های دیجیتال به کار گرفته شده است و حتی قبل از ابتلا به کووید نیز سهم خود را از بین برده است. نظافت مدت‌هاست که یک نگرانی بوده است، به‌ویژه پس از داستان‌های قابل توجهی از باکتری‌ های مضر که در کیوسک‌ های صفحه لمسی شایع شده ‌اند. به لطف  COVID، بیش از هر زمان دیگری به آنچه همه ما لمس می کنیم، تمیز بودن آن چیزها و اینکه چگونه می توانیم بهداشت را برای جلوگیری از انتشار حشرات مضر بهبود دهیم، توجه شده است.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%b0%d9%88%d8%a8-%d8%a2%d9%87%d9%86/