سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازاریابی و تبلیغات در فضای باز

هزینه های تبلیغات از طریق آگهی های بیلبوردی بسیار بالاست و چه بهتر که از طراحان حرفه ای و خلاق مجرب در طراحی بیلبورد استفاده شود. هنگام استفاده از این روش، معمولاً هزینه و کلیکهای شما بالاست، اما بازدهی تبلیغات کمتر است. اما این مزایده بر چه اساس خواهد بود؟ آخرین نکته که در بحث هزینه کلیک باید به آن توجه داشته باشید، سیستم مزایده گوگل است. در خصوص جلسه امروز باید بگویم من چندین سال است که در فوتبال حضور دارم و شاهد جلسه بسیار خوبی بین باشگاهها و فدراسیون بودیم.

تبلیغات در فضای باز و محیطی

اگر تابلویی را در فصل زمستان انتخاب میکنید و قرارداد 3 ماهه یا 6 ماهه و یا یکساله می بندید ، به درختان عاری از برگ نزدیک بیلبورد نیز دقت کنید که در فصل بهار چندین برابر فضایی که الان پوشش داده اند را می پوشانند و تابلوی شما به هدر می رود . به این پایه پوشش داده شده فولاد گالوانیزه یا تخته سه لا. می توانید به سمت اجرای سه بعدی طرح های تبلیغات در مسیر پرسپولیس بروید، از ماکت ها روی بیلبورد تبلیغاتی خود استفاده کنید، افراد در تعامل با آن باشند و حتی بیلبورد خود را متحرک کنید. به گزارش "ورزش سه"، حدود دو هفته از ورود پرقدرت مصطفی آجورلو به ماجرای تبلیغات محیطی میگذرد و هنوز سرنوشت این ماجرا مشخص نیست.

فاکتور تبلیغاتی

طبق این سیستم در شرکت های تبلیغاتی در مسیر پرسپولیس، شما هیچوقت قرار نیست قیمتی که خودتان برای گوگل تعیین کردید را پرداخت کنید. اولین فاکتور قیمتی است که حاضرید بابت هر کلیک بپردازید. در چنین شرایطی، حتی اگر شما حاضر باشید مبلغ بسیار زیادی هم بابت هر کلیک بپردازید، باز هم گوگل به سختی شما را در جایگاههای اول صفحه نمایش خواهد داد. این یعنی هزینه های شما نصف یا حتی کمتر میشود و در عوض بازدهی تبلیغتان به طرز قابل توجهی زیاد خواهد شد. اینکار شاید هزینه زمانی بیشتری برای ما داشته باشد، اما در عوض مطمئن هستیم که شارژ تبلیغات گوگل شما به بهترین نحو مصرف میشود. هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل ادوردز چقدر خواهد بود؟

آگهی های تبلیغاتی

از شرکتهای ایرانی نیز اجاره بیلبورد در تهران را میتوان نام برد که آگهی های آن جزو اولینها بود. زیرا بخش عمده نیازهایی که بیلبورد می بایستی به آنها پاسخ گوید نیازهای ناشی از اشاعه مصرف کنندگی اقتصادی و فرهنگی بود. در این مواقع است که ما روش تطبیق عبارتی را به آنها پیشنهاد میدهیم. سپس قیمتهای پیشنهادی گوگل را با شما در میان میگذاریم و به مرور آنها را افزایش میدهیم  .

قیمت تبلیغات

ما در خدمات تبلیغ گوگل خود، برای شروع همیشه قیمت را روی کمترین مقدار ممکن میگذاریم و صبر میکنیم تا امتیازهای شما مشخص شود. چرا که با این روش میتوانند تا جای ممکن از هدر رفتن هزینههای خود جلوگیری کنند، بیشترین بازدهی ممکن را داشته باشند و بتوانند تبلیغ خود را به خوبی کنترل کنند. در این روش شما بیشترین کنترل را بر روی هزینه و تبلیغ خود خواهید داشت و در نتیجه، بازدهی شما نیز عالی است. چرا که کنترل تبلیغات را سختتر میکنند و پول شما سریعتر خرج میشود.

تبلیغ کنندگان

مشتریان نادرست: هنگامی که یک فرد نظر خود را بیان می کند یا درباره تجارب خود در رابطه با هر محصول / خدمات صحبت می کند، نباید اطلاعات جعلی را ارائه دهد. دراینبین تولیدکنندگان احساس نیاز شدیدی به داشتن یک مارکِ تجاری پیدا کردند تا محصولات خود را از سایر محصولات متمایز کنند و با آن نام شناخته شوند. یکی از اهداف هر آژانس تبلیغاتی رساندن و انتقال نام برند به قشر عمدهای از مردم است. این سیستم به نام قیمت دوم شناخته میشود.

تبلیغات در فضای باز

این شهر که از قدمت بالایی برخوردار است و دارای دو شهرک صنعتی می باشد. بیلبوردهای 12×4 متر نوع دیگری از تابلوهای سطح شهر تهران میباشند که سازه آن از تیر آهن و پروفیلهای ساختمانی و ورق آهن ساخته شده و سطح مفید تابلو 2/11×2/3 متر و دارای حاشیهای به عرض 40 سانت میباشد. آیا واقعاً ندیده بودند که دسترسی به اینترنت بین الملل با مشکل مواجه است و درصد بالایی از فالوورهای پیج نمایشدهنده تبلیغ، آن تبلیغ را نمیبینند؟ این یعنی شما با سایر کسانی که بر روی یک کلمه کلیدی تبلیغ دادهاند به رقابت میپردازید و جایگاه شما مشخص خواهد شد. نوین چگونه کلمات کلیدی من را مشخص خواهد کرد؟ کیفیت وبسایت (Landing Page Experience):

تبلیغات در گوگل

برای گوگل اهمیّت دارد که آیا وبسایت شما پاسخ نیاز کاربر را میدهد یا نه. گوگل ادوردز راههایی برای تعیین قیمت به صورت اتوماتیک در اختیار ما قرار میدهد (مثلاً تنظیماتی که به صورت اتوماتیک، بیشترین کلیک ممکن در روز را برای شما خواهد گرفت یا همواره شما را بالای صفحه نمایش میدهد). گوگل چه تنظیماتی را برای مدیریت بهتر تبلیغ در اختیار من قرار میدهد؟ زمانی که یک تبلیغ از نظر کیفیت به امتیاز 10 برسد، حتی ممکن است بتواند با کمترین قیمت ممکن بر روی هر کلیک نیز در جایگاه اول قرار بگیرد.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%be%d9%88%d9%84%db%8c%d8%b3/