سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغ سنتی

قبل از اختراع صنعت چاپ، تبلیغات به صورت دستی نوشته می شد که خب این موضوع باعث محدودیت در میزان تیراژ بود. تبلیغات دیجیتال محیطی با رشد 16? در سال به زودی سهم بزرگی از OOH ها را در برمیگیرد. Herzigova است که شکسته شدن آنها را به قطب، مدیان و حتی هر یک از دیگر. مدیرعامل باشگاه نساجی در پاسخ به اینکه مجموع تبلیغات محیطی لیگ بیستم چقدر بوده، ابراز کرد: ما بابت اینکه کل تبلیغات محیطی چقدر بوده اطلاعی نداریم، اما درباره اینکه فدراسیون نسبت به پرداختی برای ما شفاف بوده، مطلع هستیم. 

همه ما با انواع اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مسیر سالن اجلاس آشنا هستیم. و الان بازخورد این نوع تبلیغات را میبینیم از پیرمرد تا جوان با این برند آشنا هستند. تا اینجا به اهمیت و جایگاه این نوع تبلیغات پی بردیم، اما همانطور که گفتیم این نوع تبلیغات انواع گسترده ای دارد که همه آنها را می توان در 4 دسته کلی قرارداد.

صاحب آگهی

بیلبوردهای تبلیغاتی در بزرگراهها و میدانهای شهر شرکت های تبلیغاتی در مسیر سالن اجلاس هم از همین دسته اند هر چند کمتر صاحب آگهی است که ترجیح دهد از این بیلبوردها به عنوان یک رسانه استفاده کند و به واسطه اجاره بالای این بیلبوردها سعی میکنند در کمترین زمان ممکن بهترین استفاده را در معرفی محصولات خودشان داشته باشند. با تبلیغات محیطی هدفمند در مراکز تصمیم گیری مشتریان را ترغیب می کنید تا از محصولات و خدمات شما استفاده کنند . 

هرکدام از استراتژیهای پیام گفته شده، شامل راهبردهای شناختی، عاطفی و مفهومی تأثیری خاص بر مخاطب خواهد گذاشت؛ این تأثیرات از آگاه کردن و دادن اطلاعات به مخاطب، تأثیرگذاریهای عاطفی و احساساتی، ترغیب کردن مخاطب شروع شده و در نهایت به خرید منجر می شود. از اینجا به بعد در مورد انواع تبلیغات اینترنتی صحبت میکنیم که هر کدام چه هستند و چه میکنند. 

در سال 1835 اولین پوستر بزرگ در فضای شهری در نیویورک به نمایش گذاشته شد . چند درصد از ما این تبلیغات را پس از نمایش باز میکنیم؟ نکته مهم دیگر این است که شما می توانید روی تجربه و مشاوره ما در جهت بهره مندی بیشتر از کمپین تبلیغاتی خود حساب کنید.

استیکر های سه بعدی

استیکرهای سه بعدی بر روی فضاهای تبلیغاتی مختلف مثلاً کف خیابان و روی زمین تبلیغات نصب میشوند. مشتریان همیشه به وسیله تبلیغات مختلف بمباران می شوند. شرکت دیجیتال مارکتینگ لاوان آماده ارائه خدمات مختلف در حوزه تبلیغات دیجیتال از جمله تبلیغات در گوگل، تبلیغات در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام ، اینفلوئنسر مارکتینگ است، برای مشاوره با 22916721 تماس بگیرید. » قرار دارد. 

تبلیغات دیجیتال

تلویزیون «WGAL-8 TV» با شرکت بیلبورد «آگهی های تبلیغاتی فضای عمومی ترون»(Trone Outdoor Advertising) تماس گرفت که اعلام کرد تبلیغات توسط اسکات واگنر، جمهوری خواه خریداری شده است. طمعکار نباشید هیچ کسی تا به امروز آدرس سایتی را از روی بیلبوردهای تبلیغاتی در ذهن خود ثبت نکرده است و هیچ آیدی تلگرام و یا اینستاگرام و یا کلاً شبکه های اجتماعی از طریق بیلبورد های تبلیغاتی در ذهن مخاطبین ثبت نشده است. استفاده از خلاقیت می تواند تاثیر لالایی تبلیغات بر موفقیت بیلبورد شما داشته باشد، یک ایده ساده ولی متفاوت مردم را وادار به صحبت کردن درمورد آن خواهد کرد.

ارتباط تبلیغ و محصول

از طرف ارمی ها واقعا شرمنده ایم که همچین آدمایی رو تو فندوم مون داریم ولی خواهش میکنم بیاین به این جنگمون پایان بدیم… اگر تصویر شما واضح نیست و هیچ ارتباطی با محصولتان ندارد، به هیچ دستاوردی نخواهید رسید. یکی از مزیت های فوق العاده تبلیغات محیطی که باعث برتری آن با سایر رسانه های تبلیغاتی دیگر گردیده این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده و چون نمی تواند چشم خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود بپوشاند. 

تبلیغات محیطی به هر نوع تبلیغ خارج از نقطه نهایی خرید مشتری POP اطلاق میگردد. امروزه و در قرن 21 به جایی رسیده ایم که تبلیغ رکن اصلی بازاریابی در هر کسب وکاری است. یکی از وظایف مدیریت شهری و شهرداریها که ایفای صحیح آن، نقش مهمی در ساماندهی بصری فضای شهری دارد، رسیدگی به امور تبلیغات محیطی اعم از تابلوها، وبیلبوردها، دیوار نوشته ها، لامپهای نئون و ال ای دی، سردر مغازه ها و غیره.

منبع:

 

 https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%86-%d8%a7%d8%ac%d9%84%d8%a7%d8%b3/