سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغات تیمی

امروز تبلیغات محیطی بخش قابل توجهی از بودجه تبلیغاتی شرکتها را به خود اختصاص داده است. هدف از طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی، دیده شدن می باشد؛ لذا لازم است که طراح بیلبورد، از راهکارهایی سازنده و ایده هایی نو در طرح خود بهره مند گردد؛ تا بیلبوردی ممتاز و بی نظیر را طراحی و آماده سازد. 

تبلیغات تیمی

نمی توان کار تبلیغات در مسیر شهربازی رویاها و طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی را یک کار تک نفره به شمار آورد؛ بلکه بیلبوردهای تبلیغاتی را باید تیمی خلاق و ایده پرداز، در گروه های طراحی، گروه های گرافیکی، گروه های دکوراسیون و گروه های اجرائی طراحی نمایند؛ تا بتوانند طرح و سازه ای اثر گذار، جذاب و هدفمند را خلق نمایند. برای خودتان یک بیلبورد جذاب طراحی کرده اید. به همین دلیل متاورس جذاب خواهد بود. بعد از آنکه مشخص شد هدف اصلی از طراحی بیلبورد، تبلیغ چه کالا و خدماتی است، و یا قرار است چه پیام و اخباری را منتشر نماید، می توان برنامه ریزی لازم را برای چگونگی طراحی به اجرا درآورد. 

توجه داشته باشید که تغییرات محیطی شرکت های تبلیغاتی در مسیر شهربازی رویاها، به ویژه پیشرفت رسانه ها، نحوه عملکرد تبلیغ را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. ما از ملکه مد جهان (کیت میدلتون) آموختیم که اوج جذابیت، در سادگی است و این قضیه در طراحی تبلیغات محیطی، نمود عینی دارد.

 تبلیغات ایران

شاید حسرت خورده اید که چرا در ایران چنین تبلیغاتی را در بیلبورد نمیبینید. تبلیغات های متنوع در انواع و شکل های گوناگونی در بین آحاد جامعه لحظه به لحظه در گردش می باشد؛ اما از میان سیل تبلیغات رنگارنگ، آن تبلیغاتی ماندگار خواهند بود که توجه مخاطب را به خود جلب نماید؛ به این ترتیب، ناخودآگاه در ذهن مخاطبین خود قرار گرفته و به تدریج جزء تبلیغات مخاطب پسند محسوب می گردد. بیلبوردهای تبلیغاتی می توانند در زمره تبلیغات محلی قرار گیرند؛ زیرا همانند سایر تبلیغات، کاربرد اصلی آنها معرفی کالا و خدمات انواع شرکت ها و موسسات تجاری و خدماتی است. 

بکارگیری تبلیغات نامسطح و ناموزون در طراحی. بکارگیری مکان های خاص و متفاوت در نمایش دادن طراحی. بکارگیری عنصر تعاملی در طراحی. همچنین نرخ تبلیغ در ایام مختلف متفاوت و در شب عید با آذر فرق میکند. بطور مثال تخفیفهایی که به مناسبتهای مختلف مثل عید نوروز، شب یلدا و … ما همچنان شاهد تلاشهای مختلف برای گنجاندن واقعیت افزوده در هدست ها خواهیم بود. او در این مقاله توضیح داده بود واقعیت افزوده به ایجاد پلتفرم بزرگ بعدی فناوری منجر میشود. علاوه بر این، در محاسبه رتبه بندی چارتهای آهنگها، تمامی ویدیوهای تولید شده با آهنگ خاص را در نظر میگیرد.

کاربرد تابلو تبلیغاتی

با توجه به طول و سهولت خواندن، می توانید این را به چند کلمه دیگر فشار دهید، اما به عنوان یک قاعده کلی، کمتر اینجاست. البته این موضوع به هزینه ای که می پردازید نیز بستگی دارد! البته تبلیغات تنها کاربرد بیلبورد نیست. وی ادامه داد: البته تا پیش از استقرار شورای ششم در مجلس شهری پایتخت، شورای کنونی و دیگر نهادهای نظارتی باید با دقت موضوع را رصد کنند. به عنوان مثال، یکی دیگر از روشهای ترویج کمپین تبلیغاتی فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش در بازه زمانی مرداد و شهریور 1398، انتشار پستهای تبلیغاتی متنوع در بیش از 1600 کانال تلگرامی که در مجموع حدود 542?300?000 نفر عضو داشتند بود. 

انتقال پیام

انتقال پیام و اطلاعات به مردم و مصرف کنندگان. از بین برود. از آنجا که این تبلیغات بیلبوردها رانندگان را هدف قرار نمیدهند و مخصوص عابران هستند، امکان ارائه اطلاعات جزئی را فراهم میکنند. بدون شک نمی توان تمامی افراد را در گروه مشتریهای شما قرار داد، در نتیجه تبلیغات باید برای مخاطبین هدف صورت پذیرد.

مارکتینگ

در گفتگو با سامان ابطحی، مدیر مارکتینگ اسنپ مارکت این بیلبوردها را تحلیل کرده ایم. مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی فیس بوک با تغییر نام آن به متا، موضع شرکت را درباره فناوری متاورس نشان داد، فناوری که بسیاری آن را آینده اینترنت میدانند. کوین کلی خبرنگار نشریه ویرد در یکی از شمارههای این نشریه در سال 2019 درباره متاورس نوشت: به دنیای آینه وار خوش آمدید. در این تبلیغات هیچ لوگویی وجود ندارد. همانطور که مشاهده میکنید از هیچ نوشته ای در این بیلبورد استفاده نشده است. 

منبع:

 

https://aradholding.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88-%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%87%D8%A7/