سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادگیری تبلیغات برای کودکان

با تعطیلی مدارس و حضور والدین در خانه، شرکت‌ها در سراسر جهان ناگهان گروهی از کارآموزان جدید را به ارث برده‌اند. اما در حالی که مجری تبلیغات محیطی پل عابر پیاده بسیار بامزه هستند، داشتن آنها در 24/7 می تواند کاملاً چالش برانگیز باشد، به خصوص زمانی که تلاش می کنید کار را انجام دهید. از آنجایی که همه ما در حال تطبیق با وضعیت هفته سوم کار خود از خانه هستیم، در اینجا چند نکته را آورده ایم که برخی از والدین Broadsign باید به اشتراک بگذارند.

فرزندان خود را در این امر دخالت دهید

این زمان برای بسیاری از بچه‌ها گیج‌ کننده است، اما اگر آن‌ها به اندازه کافی بزرگ شده باشند، درگیر شدن می‌تواند در طول این عدم اطمینان به آنها احساس قدرت بدهد. در بسیاری از کشورها، بچه‌ها راه‌هایی شرکت های بازاریابی دارای مجوز برای ارتباط با بچه‌های دیگر پیدا می‌کنند، مانند نصب خرس‌های عروسکی در پنجره‌ها در استرالیا یا قرار دادن رنگین کمان در پنجره‌های مونترال.

یکی از دختر همکارمان واقعاً وارد این موضوع شد:

دخترم وقتی از روند رنگین کمان مطلع شد بسیار هیجان زده شد و می خواست فوراً درگیر شود. ما رنگ او را گرفتیم و او با اتاق نشیمن ما شروع به کار کرد، اما نتوانستیم جلوی او را بگیریم! هر یک از پنجره های جلوی ما به زودی در آثار هنری او پوشانده می شود.

هر کاری که می توانید برای حفظ مرزها انجام دهید

در صورت امکان، حد و مرزهایی را، چه فیزیکی و چه با استفاده از برنامه، برای کار در مقابل بازی تعیین کنید. به فرزندان خود کمک کنید تا ایستگاه ها و برنامه های کاری خود را تنظیم کنند و سعی کنید مرزها را از هر دو طرف حفظ کنید. به عنوان مثال، اگر در برنامه آنها زمان رقص است، سعی کنید ناهار را همزمان آماده نکنند.

در دراز مدت، مهم نیست

اگر می‌بینید که در تلاش هستید تا کودکان مدرسه‌ای خود را وادار کنید تا روی کارهای مدرسه‌شان تمرکز کنند، یا اینکه نوجوانانتان را از سپری کردن تمام وقت بیداری خود در دستگاه‌هایشان باز دارید، در حالی که سعی می‌کنید کارهای خودتان را انجام دهید، سعی کنید به یاد داشته باشید که در 10 سال که فرزندان شما بزرگ شده اند و از مدرسه خارج می شوند، این دوره چیزی جز ضربه ای در تجربه آموزشی آنها نخواهد بود.

در اینجا آنچه یک و پدر چهار فرزند باید می گفت:


من و همسرم ده‌ها مقاله خوانده‌ایم، از چندین معلم مشاوره گرفته‌ ایم، و به تمام «متخصصان» گوش تبلیغات داده‌ایم که تلاش می‌کردیم تا چهار فرزندمان را باهوش کنیم و به ما زمان بدهیم تا کارمان را انجام دهیم. ما برنامه‌ ریزی کرده‌ایم، سعی کرده‌ایم حد و مرزی تعیین کنیم، اطمینان حاصل کنیم که بچه‌ها به اندازه کافی استراحت می‌کنند، و حتی پاداش‌هایی (بخوانید: رشوه) را امتحان کرده‌ایم. نیازی به گفتن نیست که همه این استراتژی ها آنطور که ما انتظار داشتیم به نتیجه نرسیده اند. اما در چند روز گذشته، ما یاد گرفته‌ ایم که کمتر استرس داشته باشیم و بپذیریم که در دراز مدت، این تأثیر منفی بر فرزندانمان نخواهد گذاشت.

به فرزندانتان چیزهای جدید بیاموزید

مدرسه تمام شده است، اما بچه ها مشتاق تبلیغات هستند که به یادگیری ادامه دهند. این می تواند همراه با مطالب مدرسه، یادگیری مهارت های جدید یا معرفی آنها به سرگرمی های جدید باشد. احتمالاً منابع بی‌شماری برای نکات، کلاس‌های آنلاین و کارگاه‌ها دیده‌اید، بنابراین ما آنها را در اینجا فهرست نمی‌کنیم.

در عوض، یکی از همکاران ما این توصیه را به شما می دهد:

مراقب آنچه برای آموزش به فرزندان خود انتخاب می کنید باشید! من به بچه 5 ساله ام قمار را یاد دادم اما وقتی شروع به برنده شدن کرد، معتاد شد و شروع به تقلب در تاس کرد! بچه چهار ساله من هم اکنون بعد از خوردن نان تست از نان آبجی که با هم پختیم، تظاهر به مستی می کند.

قدر چیزهای کوچک را بدانید

اکثر والدین بیش از مقداری غرق در کل این موضوع هستند، و این اشکالی تبلیغات ندارد، اما این امر باعث می‌شود که به راحتی از پیروزی‌های کوچک چشم پوشی کنیم. وقت گذاشتن برای لذت بردن از چند لحظه با فرزندانتان می تواند پیوند شما را ایجاد کند و همچنین آنها را در نوری جدید ببینید - نوری که امیدواریم زمانی که آنها در حال ترس و وحشت هستند به یاد بیاورید. اکثر Broadsigners در مونترال مستقر هستند، و با آب و هوای دیوانه ما، چند مورد از والدین ذکر کرده اند که از آنها قدردانی می کنند این است که با بیل زدن عرشه با بچه های خود، یا تماشای دخترانشان در حال ساخت آدم برفی از پنجره دفتر خانه.

منبع:

 

https://aradholding.com/%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7%db%8c/